2016年6月7日 星期二

澳門 Rain the squall Concert 2016 兩日一夜 Pt 1

從前因為一套韓劇 而愛上韓流。但做了OL之後就無再睇韓劇了,自Rain 服兵役後第一次再去睇佢的演唱會。從前會睇第二前排的位置,但現在只想坐下欣賞,畢竟年紀都不細。$388門票加$100來回船票。抵抵抵!我另外訂了一間酒店住了一晚,過了一個舒服的weekend
君怡酒店。$800一晚(book @ agoda)從酒店行去威尼斯人都是二十分鐘
原來在香港開show時我有機會睇,但因為價錢太貴我無買到。還好澳門站有票買,事後我仲發現有金沙會員買演唱會票有85折。如果一早知道咁好睇我會買前排d,可以瘋狂一番。下次我一定會咁做^^
Rain今次同前排fans 握手同攞了三個fans 的手機從台上自拍後,俾番部手機Fans♡超讚
睇完演唱會後就輕輕鬆鬆搭的士$35返酒店。
第一天去了咖哩全食野,我推介咖哩牛腩米。但我無影相。
台北咖啡店登陸澳門,大家估吧
這個是台灣木槺布丁嗎?要$30一客~買
登登登登,就是蜂大水滴咖啡。好好飲(待續)

沒有留言:

張貼留言